اخبار مجموعه ریوکو

به دنبال کیفیت و سازنده مقرون به صرفه برای پروژه بعدی خود هستید؟
با ما در تماس باشید

۲۰۰ هزار کولر نیاز بازار خوزستان است

۲۲ آذر ۱۳۹۹  ۲۰۰ هزار کولر نیاز بازار خوزستان است

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام جباری شامگاه گذشته در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در سرسرای سازمان صمت در اهواز، بیان کرد: دلایل زیادی در افزایش قیمت کالای خانگی تأثیر داشته که مهم‌ترین آن افزایش نرخ ارز است؛ البته افزایش قیمت مواد اولیه ساخت این کالاها نیز در این موضوع بی‌تأثیر نیست.

وی گفت: کولر از جمله کالاهای ضروری مورد نیاز مردم خوزستان است که این کالا نیز با افزایش قیمت زیادی همراه بوده است.

جباری افزود: به ۲۰۰ هزار دستگاه کولر در بازار خوزستان نیاز است چرا که از دو سال پیش تاکنون واردات کولر در خوزستان انجام نگرفته است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان: ادامه داد: به دلیل تحریم، شرکت‌هایی همچون «سامسونگ» و «ال جی» دیگر در ایران فعالیت نمی‌کنند و این موضوع نیز باعث افزایش قیمت کالاهای خانگی در خوزستان و کشور شده است.

جباری در ادامه بیان کرد: به دلیل افزایش نرخ ارز، قیمت بیشتر کالاها در بازار افزایش یافته است و قیمت برنج وارداتی به دلیل ترخیص نشدن و عرضه نشدن در بازار و وضعیت نابسامان قیمت ارز به شدت افزایش یافته است.

وی گفت: قیمت حبوبات و شکر نیز به دلیل نداشتن واردات این کالاها و عرضه نکردن در بازار با افزایش قیمت همراه بوده است.

جباری بیان کرد: قیمت کنجاله سویا و مرغ نیز در بازار خوزستان به دلیل ترخیص نشدن از بندر و عرضه نشدن در بازار روند صعودی داشته است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان با بیان اینکه قیمت لاستیک خودرو رو به افزایش است، ادامه داد: بیشتر شرکت‌های تولیدکننده لاستیک به دلیل اینکه مواد اولیه تولید را وارد می‌کنند با مشکلاتی روبه‌رو هستند و امکان تولید را ندارند.

وی گفت: این موضوع باعث افزایش قیمت این کالا در بازار شده و اعتراض رانندگان خودروهای سنگین را در پی داشته است.

جباری ادامه داد: پارسال سامانه‌ای برای عرضه لاستیک با نرخ دولتی به خودروهای مختلف ایجاد شده بود که این سامانه اکنون بسته شده است و بسیاری از رانندگان دچار مشکل شده‌اند.


    Notice: Undefined variable: products in /home/ryokir/domains/ryoko.ir/public_html/app/view/home/news/information.php on line 20

    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/ryokir/domains/ryoko.ir/public_html/app/view/home/news/information.php on line 20